به نام خدا این وبلاگ توسط کارشناس ارشدآموزش بهداشت به منظور اطلاع رسانی به رابطین سلامت ادارات راه اندازی شد و تلاش می گردد مطالبی که جهت رابطین سلامت ادارات تهیه می گردد علاوه بردوره هاو کارگاههای آموزشی بوده و پلی باشد برای ارتباط رابطین محترم با یکدیگر و تبادل نظر بین آنان. ما در ابتدای راه هستیم و از نظرات دوستان استقبال می کنیم